Calle flygare

Tja

idag var jag på Calle flygare teaterskola!!!
Vi övade på en pjäs, jag spelar en storebror som bara ska vara jobbig mot sin lillasyster.

Det börjar med att jag sitter och håller på med en motor. syrran säger:kan jag få komma fram till spegeln? jag svarar håll käft!!
Hon frågar massa frågor jag säger antingeen håll käft, dra eller så svarar jag inte.
det slutar med att jag kletar ut hennes smink och hon säger fan nu måste jag göra om allt din jävla gris.
jag aploderar och säger livet är jävligt långt eller hur?
lite konstig scen va? hihiihihi


Imorse så åkte morfar till skåne igen..... :( men det har varit jättekul!!
vi ska ses i sommar igen!!!! :D

Ha det bra!!
kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar teater! :D <3

2010-04-19 @ 18:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0