Min födelsedag!

Hej idag fyller jag 16 år! hihihihi! har fått mnga fina packet tilexempel, filmkamera som kan filma o ta kort, löshår ( Svart färg ) 500 kronor av farmor och farfar, 40 kronor och två presenter av morfar, en mys filt, en cd skiva med olika låtar som spelas på radion, avatar och harry potter och halvblods prinsen på dvd, mm

vi hade musik dag i skolan idag så vi spelade låtar hela dagen i solna.  :) vi körde fyra eller fem låter Tusen och en natt ( Charlotte Perrelli, en  calet you coment I (the ark)  en låt som heter bimbo, och en som heter pride.
:D Jag fick tårta idag i skolan, det var bara bandet som åkte iväg jag spelar bas, fredrik spelar elgitar ( trummor igentligen ) pege sjunger o  spelar keyboard, dp spelar bas med mig, danne brukar spela elgitar igentligen men det verkar som om han inte vill spela mer...  :( jajajajaja...

Igår var vi på spökvandring i gamla stan med skolan till klockan 20.00 typ fett coolt ;)
det var en som berättade om stockholms spök platser i gamla stan....  ;)
vi bakade en av Charlotte Perrellis bakrecept igår i skolan resten av klassen firade mig för att jag fyller år, jag fick ett peresent kort på åhlens för 200 kronor.  :)

ikväll ska vi käka shussi ( jag älskar det ) och så ska vi kolla på avatar.

Puss o kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0