Musik

Hejsvejs!

Idag så va jag i plugget. vi hade ganska mycket matte, ska ju ha nationella matteprovet på fredag......

På efftermidagen så hade vi musik, jag spelade bas, lärde mig hela Charlotte Perrelli låt Tusen och en natt idag!! :D

När jag kom hem så solade jag på balkongen :) jätteskönt!! :D

Imorgon kommer min morfar! han ska åka Cinderella idag och kommer hem imorgon klockan 15.30 då ska vi hämta honom också stannar han till på lördag förmiddag. Superroligt!!

Här är lite bilder på mig jag tog idag!


Jag har färgat håret svart!! Min toningsfärg hade blivit urtvättat så jag tog i ny svart färg!!





När morfar kommer imorgon så ska spela Tusen och en natt för honom på min bas!! :D Kul va!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0