Skärtorsdag!

Hejhej

Idag så är det skärtorsdagen!
I skolan så hade vi en rättegång ( på skämt ) Jag spelade ett vitne.

Brottet handlade om att en tjej hade varit ute och gått och så kommer det en kille som tar hennes  väska och slänger väskan till en annan kille. Hon blir arg och springer ikapp den andra killen som har väskan och då kommer den andra killen och drar ner henne på rygg och slår henne och springer ivägg me den andra killen...

Ja, Jag var ju vitne så jag satt och berättade vad jag såg ( det var tänk att jag skulle vara offer två. vi spelade in det på film igår, men jag kunde inte vara med då.. så jag fick vara vitne och såg inspelnigen.. )

det gjorde vi i skolan :) och allt filmades med en filmkamera! :D

Sen åt vi lunch.

Som påskavslut så fick vi lappar där det stog ledtrådar och så skulle vi följa dom tills vi hittade våra påskägg! :D

Så nu har jag PÅSKLOV!!! :D :D JIPPIE!!!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0