Nervös... och lite bilder!

Nu e jag nervös.. ska ju pierca mig på onsdag. Min kusin Ellinor har piercing, min kompis Denise har, dom har sagt att de inte gör ont men att de känns! De e klart! kör igenom en fett nål i huden liksom.. Navelpiercing e de jag ska ta, samma om Ellinor och Denise. Vill ta hål i tungan men får inte de... inte fören jag e 18, men de borde ju göra ännu ondare... Jaja, jag går bara ditt lägger mig ner säger: Gör det!! Och så sticker dom! Klarl! :D Japp!
Här e lite bilder!


Linda och Denise! Hahaha :P Har en bild när jag pussar linda på kinden! men inte i datorn, i min camera har jag den.. lägger in den sen :P

Linda och Denise! <3


Jag o min kusin Ellinor! jag pussar henne. <3 :)


Och här pussar hon mig <3 :)


Jag me Emines dyra NK solglasögon ;)


Emine som ska gå me mig o min mamma och pierca mig! :D

Skriver mer senare!

Kommentarer
Postat av: Farsan

Fina Bilder på er alla . Kram Farsan

2010-08-30 @ 20:06:07
Postat av: Alexandra

Tack farsan :D

2010-08-30 @ 20:15:50
URL: http://alexandrawadbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0