Calle Flygare Teaterskola! :D <3<3

Tja Nu är klockan snart 02.00 på natten och här sitter jag och bloggar! hihihihi. idag så var jag varit på calle flygare det var jätte kul. jag verkligen Älskar teater!!

Vi satt i en ring och sa ord och så skull man komma ihåg orden i tre varv pluss att man skulle lägga till ord för varje varv.

Sen så hade vi att vi skulle vara maskiner och vi skulle röra på en kroppsdel samtidigt som vi hade kroppskontakt med dom andra. Och vi skulle låta.

På slutet så hade vi en sceen vi var tre och tre. vår pjäs var att vi spelade ett spel som man kunde viinna pengar på. jag skulle säga : bananmössa! den andra sa : Katt korv hus polis. och den tredje sa : Tyskland ; usa. det den tredje sa var rätt så hon vann så jag och den andra blev sura och gick. sen så kom den redje och sa : Jag har köpt en ny mössa och jag och den andra sa : Jag hatar dig och så slog vi henne så att hon dog och drog ivägg henne... sen så var sceenen slut.

Nu så är det inte teater på TVÅ LÖRDAGAR!!! :(  :(  :( FAN JAG VILL GÅ DITT DET ÄR SÅ ROLGT MED TEATER!!! 
I LOVE CALLE FLYGARE TEATERSKOLA!!!!! <3<3<3<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0