Del prov C i svenskaprovet. Vad jag skrev på uppsatsen.

Idag i skolan så hade vi del prov C. vi skulle skriva en uppsats om något man fick själv välja av fyra olika grejer och jag valde en som hette allt är möjligt.

Den jag skrev handlade om en tjej som blir mobbad i skolan hon är skolans bästa elev. När hon gick ensam i skolans korridorer så kommer ett gäng och drar in henne i ett hörn och säger fy fan vad ful och äcklig du är och så slår dom henne.. 

När dom har slagit klart så sticker dom. Hon vågar inte säga vad som hänt.

Sen så vill hon börja på kammpsport så att hon kan försvara sig. Hon börjar på det och hon får några kompisar där. 

Senare på skolan så kommer gänget igen och drar in henne i hörnet men hon skriker med hög röst :
NU FÅR DET FAN VARA NOG!! och slänger mobbaren i backen med ett karategrepp som skriger : Men herre gud förlåt mig!! 

Hon går till rektorn och berättar vad som hänt, han säger till dom. och dom som mobbade henne får respekt för henne och hon blir skolans populäraste elev. SLUT.

Det var förkortat av det jag skrev på provet jag hoppas att jag får G iallafalll! 


Kommentarer
Postat av: Hampus N

Hej Alexandra! Först så vill jag skriva att du har en jätte bra blogg! :D



sen vilken bra berättelse du skrev! Du kommer säkert att få ett G!! :)



Ha det bäst!



Kram / Hampus. <3

2010-02-11 @ 22:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0