Måndag!

Tjena! idag så började skolan efter helgen :) och det är kul! Jag gillar att gå i skolan och lära mig nya grejer.
vi hadde först läsnig det har vi alltid på morgonen. Vi skulle läsa inför svenska provet som är imorgon.
efter att vi hade läst så hade vi svenska i typ 40 minuter.

Och sen så var det rast! på rasten så kollade jag lite på youtube på datorn. Såg några klipp med Charlotte Perrelli och så läste jag hennes blogg! hennes blogg är super bra! Den har gjort så att jag ville sätta igång och blogga själv!! :D

Efter rasten så hade vi matte och det gick okej.
sen hade vi lunch jag åt någon vegetarisk sås och brockoli det var gott.

vi skulle åka på någon hälsoundersöknig på eftermidagen och det gick bra det med!

Nu är jag hemma och bara tar det lungt :) Är så himla närvös för svenska provet imorgon....

Kram / Alexandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0