Onsdagen!!

Hej Hej!! Idag så var jag i skolan och pluggade. först på morgonen så pratade jag med en som jobbar i skolan om lite grejer. sen så gick jag upp och hadde svenska i 40 minuter. Vi ska göra del prov C imorgon på nationella provet vi ska skriva en uppsats.... är jätte nervös!! Men det kommer nog att gå bra det med!

Efter det så hadde vi rast och då så satt jag vid dartorn och kollade lite. Efter rasten så hade vi So lektion vi skulle svara på frågor från tidsdags läxan som vi har varje tisdag och på onsdagar så ska vi svara på frågor om den. Det handlar om historia. Jag fick 11 eller 12 rätt av 15 :) Så är ganska nöjd! :D

Sen så hade vi lunch.

Efter lunchen så åkte vi ivägg och hade musik. Jag och en till spelar bas, läraren spelar trummor, en spelar elgitar och en spelar keybord och sjunger. ( Jag vill inte skriva namn i bloggen om inte folk vill det! jag frågar dom som vill innan! ) det gick bra.

Efter musiken så träffade jag Linda ( jag har frågat henne om jag får skriva namn! ) vi skulle gå och leta effter en skiva med Charlotte Perrelli. Jag har alla hennes skivor utom en som hetter Gone too long. letar efter den som en tok!! Vi hittade tyvärr inte den. sen så gick vi och tog en fika och då säger linda att hennes syrra har ringt till henne och frågat om jag ville följa med henne och linda och se Charlotte Perrelli uppträdda live på ett ställe! :D jag blev skit glad!! Så jag Linda och hennes syrra ska åka och se Charlotte Perrelli!!. Jag lovar att jag ska skriva om det när vi har varit där!

Nu så är jag hemma och tar det lungt :) Ha det bra!

Kramar / Alexandra.

Kommentarer
Postat av: T

Gud vad roligt för dig att du ska se Charlotte live!!



Puss! <3<3

2010-02-11 @ 22:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0