BILDER FRÅN SKÅNE!! :D

YEEEEEEEEEEEEEEES!! Nu kan jag lägga upp bilder! här kommer några! :D


Morfar o mamma, Morfar bjöd oss på mat när vi  kom fram. vi sitter på en resturang :)


bild jag tog på morfar när jag o morsan kom av tåget :)


Jag sitter vid min mormors grav... eller minneslund, vi har lämnat blommor till henne...




Jag när vi skulle gå ut, ja har dataväskan jag vann på Charlottes blogg me mig ;) :D


i trädgården hos morfar. Mamma röker, morfar kollar på några kort tror jag :S :P :)


Mamma :)


en bild på mig :)


Nu längtar jag till slutet av juli för då ska jag och pappa åka till Trollhättan och träffa min farmor och farfar och vääääärldens bästa kusin Ellinor!! :D :D Längtar som en tooooook!! :D <3

Tjabadå alla, hörs senare! :D

Kommentarer
Postat av: Farsan

Fina bilder Alexandra. Kram Farsan

2010-07-15 @ 19:37:18
Postat av: Alexandra Wadbro

Tack, Jag längtar till att vi ska åka ner till trollhättan!! :)

2010-07-15 @ 19:58:05
URL: http://alexandrawadbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0