Cycklat med Jenny!

idag var jag ute med en som hetter Jenny, vi var och cycklade lite runt i sthlm.  :)
När vi skulle käka ( vi hade köpt suhssi ) så bestämde vi oss att sita på min gamla skola årstaskolan. när vi började äta så kom det en katt so ville ha shussin :P han eller hon hoppade upp i mitt knä och försökte ta maten! hahahahahaha!! :P Så Jenny fick resa sig upp och leka me katten för att den skulle låta mig va... ( Jenny hade käkat färdigt ) Men sen kastade jag några bitar lax till katten iallafall :)



Bilder kommer sen... min dator e helt knäpp!! :S kan inte ladda upp bilder.... Läger ut bilder imorgon när jag är i skåne tåget går klockan 08.25. Så kan inte blogga på morgonen. Men kanske på tåget... Har ju dator väskan jag vann! de beror på om bateriet i datorn håller sig. Hoppas det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0