Skåne på onsdag!

Tjaaaaa

På onsdag ska min morsa och jag åka till skåne och hälsa på mn morfar! Det ska bli superkul! Vi ska börja och packa redan idag lite smått. Jag ska ha med mig: kläder, pengar, musik, filmer och min dator som jag ska ha i min snygga datorväska som jag vann på Charlottes blogg! :D ;)

Jag kommer sola super mkt i skåne! Har hört att det ska vara fint väder då, wiiiiiiiiiiiiiiiieeee!!!! :D :D
Jag ska ge min morfar en present, det är skivan Mitt Livs Gemål och den är singnerad av Charlotte Perrelli, Magnus Carlsson och Monika  Domenick  ( är inte säker på Monikas efternamn hur det stavas )

Nu ska jag lyssna lite på musik och sen ska jag packa lite!! :)

Tjaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0