Fredag!

Hejsan!

Idag så var jag i skolan första lektionen så läste vi.
och andra så hade vi matte. tredje lextionen så skulle vi göra klart våra veckoplaneringar och jag hade bara matte kvar så jag gjorde mer matte.

När det var lunch så var det bestämnt att jag skulle hälsa på min gamla grupp jag gick i! :)
Nu går jag på gaveliusgruppen innan gick jag på bohusgruppen.
så jag var där och käkade lunch :)
Jag åt fisk och ris det var gott!

Jag saknar dom på bohusgruppen jättemycket....! Så jag blev lite ledsen när jag skulle gå... :(
men jaja. :)

sen så åkte jag hem.

klockan 14.30 så var och pratade med en på ett ställe.

Nu sitter jag och lyssnar på musik! :)

Min planering imorgon: Jag ska till Calle flygare teaterskola!! :D <3 JIPPIE!!!

Ha det bra!

Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0