Luftslottet som sprängdes! :D

Tjaba! Har nästan helt nyss kommit hem från bion. jag var och såg filmen med en som hetter Rolla.

Jag tycker att den var jätte bra! Den börjar med att man såg Lisbbet sallander i en ambulanshellikopter helt blodig och hon skörs till ett sjukhus.

Där på sjukhuset är hon tills att hon blir bra. När hon kommer ut så är det några poliser som tar in henne för att hon är försök till mord misstängt på sin pappa. Men hon hade bara försökt försvara sig.

När hon var 12 år så hade hon slängt bensin på sin pappa och tänt en tändsticka och kastat den så att pappan började brinna han överlevde men fick skador.

Hon gjorde så för att hon ville rädda sin mamma som hade blivit så svårt misshandlad av pappan så att hon hade fått hjärnskador och inte kunde gå.

Lissbet hamnade på psyket där en knäpp läkare band fast henne i rep i sängen. det var en obehaglig scen där man ser en 12 årig flicka ligga fastspänd i sängen och försöka komma loss... Usch! obehagligt!

Men jag tyckte att filmen var jätte bra!

Här är jag effter filmen!


Här är  ochså jag!


Jag och Rolla tog en fika effter bion! Vi drack Cappotino här är en bild på kaffet! :)


Utanför bion när filmen är slut.


Vet att jag har lagt upp den här bilden ett par gånger nu :) men här är filmen vi såg
LUFTSLOTTET SOM SPRÄNGDES! :D

Kram! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0