Muggar! och min släkt! :D

Idag så var jag och min mamma på globen och handlade lite :)
Vi handlade fotopapper till skrivaren så vi kan skriva ut bilder som ser ut som riktigt fina foton.

Jag köpte muggar till min farmor och farfar! :D

här är bilder på muggarna!!


Farmor och farfar muggar!!


Farmors mugg! :D

farfars mugg! :D

 

Här är en bild på min farmor, farfar och min pappa!! :D

 

Jag saknar min farmor och farfar supermycket!! Vill verkligen åka ner och hälsa på dom snart!! :D <3
Jag saknar min kusin supermycket ochså!! Hon hetter Ellinor.


Jag och min kusin Ellinor!! :D

Ha det bra!!

Kram! :D <3


Kommentarer
Postat av: Farsan Kenneth

Fina bilder Alexandra. Jag, min mor och far . Ellinor och du också med, Kul kul.



Kram Farsan Kenneth

2010-03-21 @ 18:48:23
Postat av: Alexandra Wadbro

Tja farsan!



ja bilderna är jättefina!



jag vill åka ner och hälsa på dom snart! :D

2010-03-21 @ 18:56:33
URL: http://alexandrawadbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0