Onsdagen!

Hejsan svejsan!

Idag så var jag i skolan och pluggade lite. Jag råkade komma lite sent i morrse :(
var där typ 09.15 vi börjar 09.00.

Vi skulle skriva en till uppsats till svenska nationella provet, så vi gjorde det. Det gick väl ok.

sen så var jag lite ledsen idag så jag pratade med Rolla på förmidagen..

Sen så hade vi lunch.

Effter lunchen så åkte vi och hade musik :) Det gick okej! :)

Jag spelade på min bas!! ni kan få se en bild på min bas!


Här är min bas!! Snygg va?! :D


Effter att vi hade musik så träffade jag Linda! :D
Vi tog en fika och pratade.
och sen så kollade vi lite i en affär. :D

Nu så är jag hemma och bara tar det lungt! :)

Ha det bra! :D

Tjing! :D

Kommentarer
Postat av: Kenneth "Farsan"

Hej tjejen en fin bas du har. Snart blir du väll en superbasist ..... eller hur . Träna och öva mycket så ger det bra resultat.



Mvh Kenneth Farsan

2010-03-11 @ 12:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0