Skola, igen! :)

Tjaba!

Idag så började skolan igen. Det var roligt.
På sista lextionen så skulle vi börja öva inför det engelska nationellaprovet som kommer att vara snart.
Det gick väl okej. :)

På eftermidagen så skulle dom andra åka och spela bandy.. men jag orkade inte det idag. så jag frågade om jag kunde få åka hem istället och dom sa att det var okej att jag gick hem.

Jag känner mig bara så trött, orkar typ inget? fattar inte varför?!
Jag gillar ju skolan supermycket!! :) nu känns det som om jag inte orkar något alls??
Så jävla iriterande!!!

Men det kommer nog att bli bättre snart! När jag kommit in i skolan igen effter lovet!! :D

Ha det bra nu!! :D

Pussar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0