Varit på globen.

Hej hej!

idag så var jag i skolan och pluggade lite på förmiddagen.
På effrermidagen så hade vi seft.

När jag kom hem så skulle jag prata med en från klockan 15.00 till 16.00 och det gjorde jag.
sen gick jag hem.

När min pappa kom hem så gick vi till globen :)
Imorgon så är det finalen av melodifestivalen 2010!
då får vi veta vem som ska få tävla för sverige i erouvision song contest!

Det var några artister som skulle uppträda :) När vi kom dit var ola där.
det var en jättelång autograf kö... jag och pappa orkade inte stå där och vänta... skitsamma. :)
Jag filmade lite iallafall! :)

Nu är jag hemma och tar det lungt!

IMORGON SÅ BÖRJAR TEATERSKOLAN CALLE FLYGARE IGEN!!! :D :D  JIPPIE!!!!!!!!!!!!!!!

Puss och kram!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0