Hagaparken!

Tjao!

Idag så pluggade vi först i skolan och sen så åkte vi till hagaparken. det var roligt det var jag, Jenny, Fredrik, Daniel, Linus och Anton som var där, Daniel Linus och Anton tävlade upp för en brant backe vem som kom upp först!? hahahahaha :P  men jag hade klackskor på mig så jag och Jenny och Fredrik tog en annan väg som inte var lika brant, men brant var den...

När vi sen skulle gå ner igen så trode jag att jag skulle rammla och bryta nacken! hahahaha det var stenar och grus i backen så jag höll Jenny i handen och gick försiktigt så jag inte skulle rammla och det gick bra!
det gör jag inte om! gå i en superbrant backe med klackskor... :P om vi åker ditt igen så kommer jag ha gympaskor på mig och då ska jag tävla med grabbarna!! ;) hahahahaha! :P

Hörs snart!

Pusssssss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0