Söndag, o bilder

Hej!

Idag vaknade jag klockan 12.15 typ, jag gick och la mig klockan 6.00 på morgonen... hahahaha :P
Men jag har mest tagit de lungt idag o chattat på msn me kompisar o kollat facebook lite :)

Jag har tagit lite bilder på mig jag tänkte vissa :) här är några.


den här bilden skickade jag till min kusin Ellinor via msn och så redigerade hon den! Cool va?! XD


Denna bilden tog jag idag, man ser datum och tid på bilden :P

Så här ser jag ut idag! X)

så det va lite bilder :)

 

Asså jag e såååååååå nervös för audition nästa söndag!! De e min STÖRSTA DRÖM  o bli en skådespelerska!! :D Det skulle betyda så mycket för mig om jag fick en film roll!! XD

Ha det bäst alla!!

Pussar o kramar i massor från mig!! <3


Kommentarer
Postat av: Pontus

Vad snygg du e!! ;) <3

Puss!

2010-05-24 @ 18:41:21
Postat av: Alexandra Wadbro

Hihihihihi! <3 Tack <3 :)

2010-05-25 @ 18:58:24
URL: http://alexandrawadbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0