Sverige till finalen... NEJ! :(

FAAAAAAAAAAAAAAAAAN VAD JAG ÄR IRITERAD!!! :( SVERIGE gick inte vidare till fianlen i erouvision.... kommer vi aldrig vinna igen eller??! :( jajajaja.... så är det... jävla skit!!! jag tyckte anna var bra i semiefinalen hon var JÄTTEBRA!! Vi ska vara stolta över henne iallafalll!! BRA ANNA!! :D men ingen final iår.... :(

här e en bild på anna!

Bra ändå anna... du var super duktig! sjöng jättebra!! gillar dig!! :D <3

senast vi vann såg de ut så här!! :D

Charlotte Nillson 1999 vår senaste vinnare!! hon e BÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!! I love you!! :D ♥ ♥


Sverige vann 1999!! Hon e min största idol!!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM <3


Kommentarer
Postat av: Flurren

haha det är bra att du gillar dom. de är inte mina favoriter men endå :)

2010-05-28 @ 16:33:57
Postat av: Alexandra Wadbro

Japp! :D hihihih <3

2010-05-28 @ 16:37:07
URL: http://alexandrawadbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0