Fredag.

Hej!

När jag vaknade och skulle sätta mig och skriva ett blogginlägg så var pengarna på min comviq surf slut... :(
AAAHH Vad iriterande!!!!  Nu har jag iallafall varit och köpt nya pengar till covicqsurfen!! :D

Det var tänkt att jag skulle gå på bio med några på skolan idag.... men jag kunde inte gå med för att jag skulle göra en annan grej klockan 13.00. Filmen börjar klockan 12.15
Filmen vi skulle se heter Farsan.


Filmen vi skulle se!

Men det gör inget, jag kan se den filmen en annan dag!
Jag ska prata med en klockan 13.00.

Ikväll så kommer talang på tv igen!! Jippie!!! :D
Det börjar klockan 20.00 på tv 4!! KOLLA DÅ!!! :D


Talang juryn!! Charlotte Perrelli, Bert karlson och Johan pråmel. Johans effternamn är jag inte säker på om det e rätt... men jag tror det!  ( BILD TAGEN FRÅN CHARLOTTE PERRELLIS BLOGG! )

Ha det bra!!

Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0