Solat ;)

Tjaba!

 

Idag så var vi på en strand och solade. Vi var där cirka två timmar jag e röd nu... och det svider lite... men sen blir jag ju brun!! Wiiiiiiiiieeee!! :D

Jag badade igår i en liten sjö, det var varmt i vattnet superhärligt! :D

 

Min dator har blivit konstig :S kan ha och göra me att jag spilde dricka på den en gång... de va juice tror jag. Kan inte läga upp bilder på bloggen med den datan, den e sååååååååå seg. Nu sitter jag vid morfars dator och skriver ett inlägg. Hoppas att jag kan lägga upp bilder när jag kommer hem till sthlm igen ( om en vecka ) Så det får bli skriv inlägg utan bilder denna veckan.

Ikväll så ska vi grilla! Jippie! :D

Ha det så bra!

Tjaoooooooooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0