KOLLOT! :D

hej, tänkte skriva litee om kollot :)

Först så åkte vi dit på morgonen och så bädade vi upp i våra rum eller fixade våra rum ( jag va den enda som bädade min säng på en gång, så slipper man det sen när man e trött! )

Vi gick ner till vattnet och jag tog mitt första dopp för iår!! AAAAAH  det va kallt asså men inte jättekallt, vi padlade ochså lite.

På kvällen så va de sååååå roligt!! En tjej sminkade killarna och satte på dom låtsatsbröst så dom såg ut som transor! hahahahahah :P skitroligt! :D hahahahah!

Jag kanske lägger upp bilder från kollot, men måste först fråga alla om dom vill va me på bild i bloggen, ska fråga dom!  så det KANSKE kommer bilder om några dagar! :)

Nu e jag hemma och bloggar och lyssnar på musik! :D

Hörs snart!

Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0