Dagen!!

TJABA!! :D

Idag så var jag i skolan och pluggade. Först så hade vi läsnig och sen så hade vi engelska.
Jag tycker om engelska! Vi kommer snart ha engelska nationella provet... Jag är faktiskt ganska närvös!
Men det ska bli roligt iallafall! :)

På efftermidagen så kom det en kvinna som pratade om att ha ångest och panikångest..
alla mäniskor får ångest för eller senare det brukar vara något som sätter igång det.
man kan få yrsel, hjärtat slår snabbare, högre puls, torr i munnen och man kan bli livrädd och tro att man ska dö....

Men man dör alldrig av en ångest atack även att det kan kännas så. Det är ju bra att man vet iallafall!

När jag kom hem så var jag så trött igen?!
Jag var ute för cirka en halv timme sen och tog en kvällspromenad! :)

Imorrgon med skolan så ska vi ha musik! :D och då så ska jag spela på min bas!! Ska bli skit roligt!
på efftermidaggen klockan 15.00 så ska jag träffa Linda igen! :D Jippie!

Ha det så bra!! <3 :D

Kramar och pussar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0