Idag!

Hej bloggen!

Idag på förmiddagen så var jag med några som heter Sonja, DP och Jenny. :)
På förmiddagen så satt vi ute på stolar och drack kaffe och pratade.


här är jag när vi satt och drack kaffe. :)

Sen så kollade jag lite på datorn och sen så åkte vi och köpte thaimat på ett ställe.
kolla in den här bilden.

Coolt va! :)

när vi kom tillbaka så kollade vi klipp på datorn med dom som är med i melodifestivalen! :D
Jag hoppas att antingen Pernilla walgren eller Ola vinner.


Jag när jag kollar på datorn! :D


Här läser jag Charlotte Perrellis blogg!! :D den är jätte bra!

 

På eftermiddagen så tog jag bussen ner till årsta och gick runt och kollade lite. var lite på bibloteket och kollade på böcker och bara kollade runt lite årsta. :)

 

Puss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0