Imorgon börjar skolan!

Tjaba!

Imorgon så börjar skolan igen! Jippie! :D
men just nu så känner jag mig väldigt trött... vet inte varför?
det är nog för att jag inte har sovit så mycket... Men jag älskar ju skolan!! Och att lära mig nya saker!

Ikväll så måste jag gå och lägga mig klockan 23.00 inte en minut senare...
Mina föräldrar har sakt att om jag börjar sköta tiderna bättre så ska jag få välja vilken stad som helst i Sverige som Charlotte Perrelli ska uppträda i och då så kommer vi att åka dit och se henne! :D
Jag MÅSTE verkligen börja sköta tiderna bättre!!

Fattar inte vad som har hänt!? innan så gick jag alltid och la mig tidigare än klockan 22.00 på vardagskvällarna!

Jag känner mig bara så trött...... :(

Men det ska bli roligt att komma till skolan imorgon igen!!!! :D

Kram på er!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0