Sickla köpcentrum! :D

Tjaba! :D

Idag så tog jag och min pappa bussen till sickla köpcentrum och kollade lite där :)
Vi var och kollade på en slags filmkamera som både kunde filma och ta kort. jag önskar mig den tills jag fyller år! och så önskar jag mig ett Wii! :D

Vi gick och åt på mackdonalds också.

Jag köppte filmen Ondskan. Jag har ju läst den boken i skolan så jag ville se filmen så jag köpte den! :D kommer se den lite senare. :)

Effter att vi varit i sickla så åkte vi med buss 74 till skanstull och gick in i lite affärer.
Pappa köpte några nya fina muggar och skålar! :D

Nu så har vi kommit hem igen!


Här kommer lite bilder från idag! :D


Här är min pappa när han kollar på saker i affären! :D


jag står och väntar på bussen!


Filmen jag köpte! Ondskan! :D


Ikväll så är det melodifestivalen på tv! andra chansen! HEJA PERNILLA WALHGREN!! :D
jag kommer rösta på henne!

KRAM!! <3 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0