Ska till Calle flygare! Finalen av melodifestivalen 2010 ikväll

God morgon bloggen!! :D

Idag så ska jag til teaterskolan Calle flygare!! JIPPIE!!! :D
Det har varit lov nu i två veckor... :( Jag klarade det.... :P

Har längtat supermycket!!! ÄNTLIGEN SÅ BÖRJAR DET IGEN!!! D <3
JAG ÄLSKAR TEATER!!!! <3<3

Tänkte vissa en bild på Calle flygares logga!


Här är den!! :D  CALLE FLYGARE TEATERSKOLA!!! :D <3

Ikväll så är det finalen av melodifestivalen 2010!!! :D
Vem vinner och får tävla för sverige i erouvision song contest?!

Jag har några favoriter! Salem al fakir, Anna Bergendall, Pernilla Wahlgren och Erik Saadde!
Hoppas att någon av dom vinner!! :D

Sveriges senaste vinnare i erouvision är ju Charlotte Nilsson ( Perrelli ) Hon är min absoluta STÖRSTA idol!! :D <3

Här är en bild från när hon vann erouvision!! :D


Här är Charlotte Nilsson när hon vinner erouvision!! :D
Vinner sverige det här året? :)
Det får vi se... :D

Här vinner hon melodifestivalen 1999!! :D

Jag lägger upp en bild på den som vinner melodifestivalen ikväll lite senare! :D
Vem blir det??!

Ha det bäst!! :D

PUSSAR OCH KRAMAR!!!! <3<3 


Kommentarer
Postat av: Anonym

så underbara naglar hon hade 1999 :)

2010-03-19 @ 02:20:32
Postat av: svar. Alexandra Wadbro

Japp! :D Det hade hon!!

2010-03-19 @ 07:57:10
URL: http://alexandrawadbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0