Tisdag. Hahahahahahah!! :D

hej bloggen.

jag har pluggat idag... som vanligt :P
vi har haft matte och svenska idag.
måste bara skriva en kul sak.. hahahah i skolan så brukar läraren skriva upp på tavlan vad vi ska äta...
och idag var det köttfärslimpa ( men jag äter inte kött ) och en i min klass hade suddat ut kött och hade skrivit
kåtfärslimpa.... asså vi alla i min klass höll på och skrata ihjäl oss när en i klassen sa: men du ska det verkligen stå kåtfärslimpa?? till läraren. och alla vi börjar och asgarva! hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!

läraren bara kollade på oss och vi ba asgarva!!! :P

jajaja jag vet kanske dålig humor vi har... :P hahahahah!!!!

På eftermidagen så var i på morderna museumet och kolade på målnigar. det var intresant tycker jag!! :D

När jag kom hem så köpte jag lite påsksaker.... :D

Imorgon så ska vi ha musik i skolan. Jag ska spela bas! :D
ochså ska jag träffa Linda klockan 15.00
och sen så ska jag träffa en som heter Z klockan 17.00 :D Jippie!! :D

Tjingeling leverpastej!!! hahahahah!! Jag är på roligt humör!! :D

Kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0