Torsdag!!

 Hej!

Idag så var jag i skolan :) första lekionen så hade vi läsnig, och lite so.
Andra lekionen så hade vi mer So :) Vi lärde oss om polisen och om rättegångar.
Tredje lekionen så var det engelska!! Vi ska snart ha engelska nationella provet!! AAA så nervös.....

På eftermidagen så gick jag och sonia ut. vi kollade i affärer och fikade. :) Här är lite bilder!
kaffe latte och brownie och någon chokladkaka med nötter! :) mums!!


Jag kollade bort när sonia tog kortet för att jag fick solen i ögonen. hihihi! :D


uttsikten för parken vi satt i! ( någon går i parken när jag tog kortet... var inte menigen att den skulle synas! ) hihihi!!!

nu är jag hemma och tar det lungt!!

Min morfar ringde min mamma för en kvart sen typ :D han ska komma upp till oss i april!!! JIPPIE! jag längtar supermycket!!!

 

KRAM!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0