Förbanade jävla virus i halsen!!!

Jag spydde i skolan idag... Fy.. Jag har massa segt slem i halsen så de känns som om jag inte får luft.. På lunchen idag så fick jag i halsen, hostade o de gick bra. men sen fick jag spy reflex så jag sprang ner för trappan, båda toaletterna va upptagna så jag sprang ut och där stog två av mina klasskompisar.. Dom sa: Hur är det Alexandra? Jag sa att jag har virus i halsen men de smittar inte längre.

Efter det jag in men spydde igen.. En som jobbar på skolan hjälpte mig jag skrek när jag spydde så han kom ner och hjälpte mig och höll uppe mitt hår så jag inte skulle spy på mitt hår... Sen körde dom hem mig med bil. Så jag ska ta de lungt nu. Vill bara bli HELT frisk nu!!!!  HATAR DE HÄR JÄVLA VIRUSET!!! De känns som jag ska kvävas bland... Massa tjock segt slemm  i halsen..  Fy... :( :(

Men ha de så bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0