Förlåt mig för att jag inte bloggat på ett tag.....

Hej bloggen! Förlåt mig för att jag inte har bloggat på länge :(

jag har varit skit trött sen igår.. Det har varit två super roliga dagar!! :D först i tisdags så träffade jag Charlotte Perrelli! Var helt överlycklig på kvällen! :D somnade inte fören klockan 03.30 sen så sov jag till klockan 07.00

Men jag var så himla glad över att jag fick träffa charlotte igen!! jag älskar henne!!! <3

Sen dagen efter så var vi i skolan från klockan 10.00 till 21.30 för att vi skulle på teater på kvällen.

sen idag så hade mitt comviq sur till darton försvunit!? :( Jag tänkte sätta mig och blogga och så var den borta :(
så min morsa var snäll och köpte en ny!! :D

Vi hörs snart!! pussar! <3 

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Hej tjejen.



Bra att du fick en ny dongel eller hur.



Kram på dig



Farsan

2010-02-27 @ 16:29:46
Postat av: Svar. Alexandra Wadbro

Hahahaha! :D ja det var bra!

2010-02-27 @ 18:27:09
URL: http://alexandrawadbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0