Litte bilder från när jag träffade Charlotte Perrelli! :D

Tja bloggen!

Jag tänkte visa lite bilder från när jag träffade Charlotte! :D

Den här tidnigen har jag skrivit själv om Charlotte! Och jag har gett den till henne när jag träffade henne! :D

 

efter att hon hade sjungit så kom det en kille som brukar åka med Charlotte när hon uppträder ( jag tror att han heter kimpa har läst om det i Charlottes blogg ) och sa att Charlotte ville att jag skulle ha dom här blommerna för att hon blev så glad för tidnigen! :D Jag blev helt överlycklig för blommerna!!!! :D :D

Här är en bild på mig och Charlotte! Bilden blev tyvär lite suddig.. Jag ser lite konstg ut... hihihi! :D men jag är så glad över den här bilden!!! :D det är en bild på mig och min absoluta STÖRSTA idol!!! :D

Det här är autografen jag fick av Charlotte! det står : 1000 kramar till Alexandra!! Charlotte. Jag är så himla glad för den här autografen!!!

Puss och Kram!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0