Min tidning om Charlotte som jag har skrivit själv. Och isåknig efter skolan.

Idag så var jag skit trött när jag vaknade! Brukar stiga upp klockan 07.00 men idag så steg jag upp klockan 07.30

I skolan så hade vi först lässnig som vanligt och jag läste ut min läsbok. Boken var jätte bra tycker jag!

sen så hade vi engelska. Men inte jag, för att jag frågade läraren om jag kunde få göra klart tidnigen från svenskan. Det fick jag!

Jag skriver en tidning som handlar om Charlotte Perrelli! :D
Vill så gärna bli klar med den!! Jag har tänkt att jag ska skicka den till henne via post.
men jag hoppas att kunna ge den till henne effter att hon har sjungit någon gång!!

Jag ska ju se henne live snart!! :D:D:D:D 
 
Efter skolan så åkte vi till kungsträdgården och åkte skriskor det var jätte roligt!

Först så var det svårt när man inte var van men när man hade vant sig så var det roligt!

Vi ramlade ett par gånger när vi åkte för fort. Pang så flög vi i backen! hihihihi :D

Men sen så gick det bra!!

Efter att vi hade åkt skriskor så gick vi alla och tog en ficka :)
Vi åt semlor och drack kaffelatte och satt och pratade o hade det mysigt!

KRAM! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0