Bilder från konserten igår!! :D

Här är några bilder från igår när min mamma och jag var i kungsträdgården och såg Charlotte Perrelli och Magnus Carlsson! :D


Underbara Charlotte och Magnus!! :D <3


Charlotte!! :D <3

Magnus!! :D

 

efter konserten var det singnering, när jag och mamma stog i autograf kön så fick jag panikångest... folk puttade på från sidan och bakifrån så jag hamnade ikläm. samtidigt ville jag fram till Charlotte så det var en blandnig av panikångest och glädjetårar. när jag kom fram så grätt jag forfarande och då böjde sig Charlotte fram och kramade mig! Då blev jag glad igen och panikångesten började släppa. Hon är sååååååååååå gullig asså! Sveriges BÄSTA artist!! :D :D <3


en bild jag tog på Charlotte! :D <3


En bld på på Magnus och Charlotte! <3

Ha det bra!

Tjaooo!! :D


Kommentarer
Postat av: Niklas

Tja! Vilka fina bilder från konserten! :) Men gud va gullig Charlotte är! :D Hon är verkligen en jätte duktig artist! :)



Ha det bra!

2010-06-18 @ 02:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0