Gigg med Charlotte Perrelli jag vill gå på... :D

I maj så ska Charlotte Perrelli uppträda på båten Cinderella.
jag vill verkligen åka och se henne då!! :D

senast jag var på den båten var den 19 aprill 2009, alltså snart ett år sen...

Och den 24 april så ska hon uppträda i vänersborg! Då vill jag verkligen åka ner och se henne!
och samtidigt hällsa på min farmor och farfar o min kusin Ellinor. dom bor i närheten där.. :D

Charlotte Perrelli är asså min största idol!! :D
Vilken / vilka är era största idoler? :D


 
Charlotte för ett år sen på Cinderella! :D





Senast jag såg henne var den 23 februari 2010 :D och då fick jag träffa henne! :D

jag och Charlotte! :D <3

Kramisar!


Kommentarer
Postat av: T

Tja! Jag gillar lite oika artister. :)

Charlotte e ju bra hon! ;)



2010-04-03 @ 21:34:50
Postat av: Niklas

Vilka fina bilder på Charlotte! :)

Jag gillar Harry Potter :)



Charlotte är bra hon med!! D

2010-04-03 @ 21:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0