SOMMARLOV!!

Japp nu är det sommarlov!!!!! Idag så kom vi klockan 11.30 och sen så gick vi och åt på en båt. måste bara skriva en grej... hahaha... en kille i klassen åt och han kännde att han var tvungen att nyssa... jag satt framför honom han tog upp handen för munnen men det flög mat ur käfften på honom och rakt på mig... :P hahahahahahh! asså jag ba: hoppsan..., de gör inget. han ba: förlåt!! hahahahhha :P men jag kunde skratta åt det! det va inte så farligt.... blev bara lite ner dreglad med salad o salladsdressing..... hahahhahahaha :P


Imorgon så ska jag kanske träffa Jennie men det är inte bestämt ska ringa varandra och bestemma mer :)

på söndag så ska jag se Charlotte Perrelli live!! hon o mangnus carlsson ska singnera deras nya singel mitt livs gemål! :D ska bli jättekul och se henne igen!

och på måndag så skulle kanske vi från teaterskolan ses o gå på teater, bio eller nått! :)

Ha det bra alla!! nu är det  SOMMARLOV!!! :D

kramis 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0